sobota, 24 sierpnia 2013

Podwórko zawsze spoko ^^

Dzisiaj wyszłam z Prim i... Anne na plenerek.
Anne to OOAK zrobiony dzisiaj z lalki Winx Club Bloom. Nazwałam ją tak, ponieważ przypomina mi Anię z Zielonego Wzgórza, ma rude włosy i piegi (których nie widać za bardzo)
Zrobiłam chyba milion prób. Żadna się nie udała, myślałam, że podręcznik "Jak rysować mangę" mi pomoże, ale jednak nie pomógł. Więc sama narysowałam oczy i wyszło XD
Coś mam taki ponury humor. Może to dlatego, że cały czas słucham smutnych piosenek, takich jak Impossible Jamesa Arthura czy Stay Rihanny co przypomina mi o trudnych chwilach w życiu i różnych przykrych rzeczy. Najbardziej jednak martwię się o szkołę, bo nie wiem, czy w nowej mnie zaakceptują. Chciałabym mieć tam chociaż 2 czy 3 koleżanki, wystarczyłaby mi nawet jedna, nie chcę być znowu sama ;/
Szkoda, że nie chodzicie ze mną do klasy ;C
Mam na myśli m.in. Magic Water, Screenshota, Scherlocka, Moniacza, Biszkopta, Paula- CZAN, Hatsunkową, Zuzamii i Kitsune Kou :c ^^
Szkooooooooda.
No, dobra, a teraz pokażę Wam moje "dzieło" ^^ Ale najpierw:
http://www.youtube.com/watch?v=Mhj15W23IjA









Podoba się? ^^ Do zobaczenia, a raczej napisania :D


3 komentarze:

Nie hejtuj XD