piątek, 16 sierpnia 2013

ARRIVAl! ARRIVAL!

Aaaaaaa! Dzisiaj rano przyjechała moja Pullip Ddalgi ^^ JEST PIĘKNA!
Pierwsze co powiedziałam to: ,,Ale ona ogromna, jaaaa!"
XDD
No, dobra to daje zdjęcia złej jakości. Ręce mi się trzęsły jak robiłam te zdjęcia, nigdy jeszcze czegoś takiego nie czułam XD
Acha! Zapomniałam powiedzieć jak się nazywa. Więc nazwałam ją Primrose, w skrócie Prim, a drugie imię to Louise- tak się kiedyś nazywała ^^
Zapraszam na zdjęcia ;D

EDIT: Ma ktoś Byula na sprzedaż? ^^


Pierwsze zdjęcie - a nagle szok- CO TO ZA OGROMNY ŁEB XD

 Zachwycałam się, że zamyka oczy- no co, pierwszy raz dotknęłam Pullipa  :>



 A to rzeczy, z którymi przyjechała - Dolli dziękujemy za wszystko, a szczególnie ciuszki- masz talent do szycia ^^

jeszcze była bluza od Persephone, którą kiedyś chyba od niej kupiła, też bardzo śliczna ^^
Więc powitajmy Prim ! :3

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyglada w tym wigu ^^
    Persephone* XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Yay, jest śliczna. Gratulacje :3

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna Ddalgi, ma taki ,,pazurek" :D

    Jak odpakowywałam moją Alice to też: ,,Jaki wielki łep!"
    Dale są o wiele mniejsze od pullipów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    jest piękna, zazdroszczę. :3
    obyś o nią dbała i zawsze przynosiło Ci to radość. :)
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com








    ~ *Emilia B.*

    OdpowiedzUsuń

Nie hejtuj XD