niedziela, 29 września 2013

In the beautiful forest

W końcu postanowiłam wrócić, tym razem z porcją zdjęć zrobionych dzisiaj na wypadzie do lasu.
Za dużo nie będę opowiadać, bo kogo to interesuje : D
 No więc uszyłam bardzo dużo ciuszków dla moich panienek. Naprawdę nie wiem jak to mi się udało...
A propos lalek:
Prim już nie ma ze mną. Wyjechała do lepszego domu ; )
Mam nadzieję, że tam jej będzie lepiej, zresztą wiem, że będzie ; )
Nie wiem, czy kupię jeszcze jakąś dyńkę, na razie czaję się na Harriet, Waltera i Felix od Sherlocka.
Ale co będę dalej gadać.
Zapraszam do zdjęć!


A no tak. Zdjęcia nie są podpisane, bo w moim programie się nie zapisują :c
Ale ważne, że są : D
No to napiszę tutaj, że mam aska http://ask.fm/malfojek
i czekam na pytania : D







Do zobaczenia! ♥

4 komentarze:

  1. Fajne zdjęcia :3 Zwłaszcza to ostatnie. Super jest :).

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze fotki, najbardziej podoba mi się to 3 od końca ma taką "głębię" <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia już widziałam i są świetne :)

    Chciałam powiadomić o nowym rozdziale, zapraszam i Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Nie hejtuj XD